۶۶۶ عدد مهمی برای جامعه مسیحیت است.این عدد چهار بار در کتاب مقدس ذکر شده است که در یک مورد آن عدد را از طرف دجال میدانند.در کتاب مقدس نشانه آمدن دجال ظهور این عدد است . این عدد چهار مورد در کتاب مقدس تکرار شده است. اما در قرن ۲۰ ثابت شد که عدد ۶۶۶ همان قرآن است. شیطان در طول تاریخ معنای آن را عوض کرده است. بطوریکه عدد ۶۶۶ در جامعه مسیحیت نشانه بدیمنی است. اما این عدد نشانه همان قرآن بزرگ است. چیزی که جامعه مسیحیت منتظرشند تا آنان را نجات دهد همان ۶۶۶ یا قرآن کریم است اما خود آن را نمیفهمند و شیطان مورد را برای آنان خلط کرده است.
شماره گذاریهای آیات قرآن هم از طرف خدای یکتا انجام شده است و این دل آدم را آرامش میبخشد که واقعا کتاب قرآن از طرف خداست.در این مورد بیایید آیه ۶۶:۶ را مورد بررسی قرار دهیم. این آیه شاید ربطی به عدد ۶۶۶ و قرآن داشته باشد.
مقدار ارزش ابجدی آیه ۶۶:۶ را محاسبه کنیم عدد ۵۸۷۳ بدست میاید.(جهت محاسبه ارزش ابجدی آیات از فایل ۶۶۶ استفاده شود زیرا که در winQT2 همزه در کلمه “ءامنوا” نوشته نشده است)
[۶۶:۶] یأیها الذین ءامنوا قوا أنفسکم وأهلیکم نارا وقودها الناس والحجارة علیها ملئکة غلاظ شداد لا یعصون الله ما أمرهم ویفعلون ما یؤمرون
حالا این عدد را از تعداد آیات شمارششده قرآن (۶۲۳۴) کم میکنیم.عدد ۳۶۱ بدست میاید که مساوی ۱۹*۱۹ است.
۶۲۳۴-۵۸۷۳ =۳۶۱
۳۶۱ = ۱۹*۱۹

این خود نشانه ای دیگر از ربط قرآن و عدد ۶۶۶ و عدد ۱۹ است.

 

موضوعات: معجزات علمی و ریاضی قرآن  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...