همانطور که می دانید جدیدا” توی عطاری های کل کشور، کپسول های لاغری چینی آمده است که با توجه به اینکه روی جعبه سبز رنگ این بسته ها به زبان چینی نوشته شده است و ما ایرانی ها هم طبق عادت غلط فکر می کنیم هرچی جنس خارجی وارد کشور ما میشه، آخر کیفیته، با استقبال خوبی فروش این محصول آغاز شده است، طبق آزمایشاتی که من و همسرم در آزمایشگاه انجام دادیم، پایه این نوع کپسول ها افدرین شیشه و آمونیاک می باشد که مصرف کننده پس از مصرف این ترکیبات به شدت نسبت به غذا بی علاقه گردیده و آب بدن خود را از دست می دهد و طی کم شدن وزن بدن، تمام بافت های بدن دچار تخلخل شدید می شود که در نهایت پس از دو دوره مصرف عامل التهاب و رماتیسم قلبی می گردد، جالبه که روی هیچ کدوم از این بسته ها، مجوز وزارت بهداشت درج نگردیده است و الکی با گذاشتن عکس یک گیاه عجیب و غریب و تبلیغ اینکه فقط یک عدد از این کپسول را صبح ها میل کنید ۱۲ کیلو در ماه وزن کم نمائید.!!!! (این حرف یعنی قوانین نظام بدن را به مسخره گرفتن) در صورتیکه این کپسول ها به جای کشور چین در سلیمانیه عراق ساخته شده است و در حجم انبوه در کشور توزیع گردیده است و تا گند قضیه دربیاد، خیلی ها را اسیر می کند.
و اما:همیشه رابطه بین وجود سرب زیاد و مصرف تریاک ، ذهن من را مشغول خودش کرده بود! اغلب کسانی که حداقل دو سال از مصرف تریاک آنها می گذشت بدون هیچ منطقی در خون آنها دو برابر حد معمول سرب وجود داشت و وجود سرب زیاد اولین عامل سرطان خون و ریه می باشد، حتی در هنگام رسوب گیری از بدن این افراد مقدار بالای سرب کاملا” مشهود بود، تا اینکه طی ارتباط با دو تن از عزیزان محقق در مرکز مبارزه با مواد مخدر متوجه شدم: دولت روسیه سالها قبل طی اشغال افغانستان، تمام زباله های اتمی خودش را در خاک افغانستان دفن می کرد و پس از آن طی کشت خشخاش در خاک افغانستان و به خاطر خاصیت مویینگی جذب املاح خاک توسط ریشه گیاه خشخاش، سرب وارد شیره خشخاش و بالطع مصرف افراد می شود و صدمات جبران ناپذیری به بدن این اشخاص وارد می کند.
گفتم سرب: یادم اومد که رژ لب های وارداتی از کشور چین هم دارای مقدار خیلی زیادی سرب هستند که وقتی آن را بر روی یک تکه مس می کشید به طرز عجیبی مس را سیاه می کند و استفاده از این نوع رژ لب ها باعث اگزمای پوست لب خواهد شد.
فراموش نکنید از ابتدای اردیبهشت ماه ایام حزیران (ایام مستحب در حجامت و فصد) شروع می شود و حتما” جهت حجامت با پزشک خود مشورت کنید و روز و ساعت دقیق آن را مشخص نموده و اقدام نمائید . مخصوصا” اگر روز حجامت خود را طبق طبع و شرایط بدن درست مشخص کرده باشید، مشاهده می کنید که خون شما هنگام حجامت با چه جوشش و حالت غیر عادی خارج می شود که این نشانه اوج نیاز بدن برای احیاء می باشد (راجع به حجامت به قسمت هشتم مقالات مراجعه نمائید)
و اما یک مطلب مهم در مورد تناسب طبیعت میوه ها با محل رشد آنها :
هرچقدر از غرب ایران به سمت شرق ایران پیش می رویم، طبیعت و خواص میوها از سردی و تری به سمت گرمی و خشکی می رود، مثلا” بین عناب ایلام و عناب خراسان، عناب ایلام دارای طبیعت سردی و تری بیشتری نسبت به عناب خراسان می باشد، یا مثلا” زیره کرمان نسبت به زیره اهواز! با توجه به موقعیت شهر کرمان در شرق کشورمان، زیره کرمان دارای طبیعت گرم و خشک نسبت به زیره اهواز می باشد، پس موقع خرید میوه هر شهر حتما” نسبت به طبیعت آن و موقعیت شهر دقت نظر داشته باشید.
در مورد کپک ! همانطور که می دانید کپک، از عامل رشد باکتری های محیطی، در یک ماده غذائی می باشد و این باکتری ها هم می تواند مضر باشد و هم مفید! یکی از فواید مهم کپک نان، رفع فوری مسمومیت می باشد! به این صورت که وقتی خدائی نکرده رستوران بین راهی رفتید و صاحب رستوران، گوشت الاغ مونده به خوردتان داد، بهترین درمان این است که کمی کپک نان به همراه داشته باشید و ان را فورا” در سرکه خیسانده و میل نمائید! جالبه که فورا” در رفع مسمومیت غذائی کمک می کند.
دوستانی که از سردی کف دست و عرق زیاد آن گلایه دارند: هر روز کمی روغن زنجفیل را کف دست مالیده و دست ها محکم به هم بمالید و سپس اسفند+زیره+ زنجفیل بصورت کپسول درست نمائید و یک عدد بعد از هر وعده غذا میل نمائید.
بهترین داروی درمان سوختگی سطحی : استخوان مرغ را خشک کنید و گیاه خارخاسک را نرم سائیده و ترکیب نمائید و بر روی زخم سوختگی ۱۲ ساعت ضماد کنید. فورا” زخم را التیام می بخشد.
یادتون باشه: خداوند مهربان درمان هر درد را در ساده ترین راه ممکن در دسترس ما قرار داده است

موضوعات: خواص میوه ها و اسرار خوراکی ها  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...