مسیح به صلیب کشیده نشده


در حالی که همه مسیحیان معتقد به صلیب کشده شدن عیسی مسیح (ع) هستند این نظریه در قرآن کریم رد شده است و مسلمانان معتقد هستند که برادر عیسی بنام یهودا اصغیر بوتی که شبیه عیسی بوده است مصلوب شده است.
اما امروز ترکیه اعلام کرده است که قسمت هایی از انجیل برنابا شاگرد عیسی مسیح (ع) را کشف شده است که در آن نوشته شده است مسیح به صلیب کشیده نشده است و ادعا های به صلیب کشیده شدن عیسی مسیح توسط پولوس دروغ است.

پلیس ترکیه می گوید این انجیل را که متعلق به 1500 تا 2000 سال قبل از از قاچاقچیانی که قصد داشتند آن را به قیمت 27 میلیون دلار بفروشند کشف و ضبط کرده است.محققان اسرار دارند که این انجیل نسخه اصلی است و حروف آن با طلا نوشته شده است.نسخه های دیگری از این انجیل بیش از هزاران سال است که در واتیکان وجود دارد اما واتیکان اجازه انتشار و رویت آن توسط عموم را نمی دهد.
انجیل برنابا همیشه یک کتاب مناقشه بر انگیز در بین مسیحیان بوده است و در آن آمدن حضرت محمد (ص) و به صلیب کشیده نشدن حضرت عیسی(ع) پیش بینی و نوشته شده است.

در حالی که عقیده به صلیب کشیده شدن حضرت عیسی بین همه مسیحیان رایج است قرآن کریم این عقیده را به شدت رد کرده است و پولوس که ادعای مصلوب شدن عیسی مسیح را می کند یک عالم یهودی بوده است که از ابتدا به اذیت و آزار مسیحیان می پرداخته و ادعا می شود که بعدها توبه کرده است ولی برنابا از ابتدا شاگرد عیسی بوده است.
در آیه 157 سوره النسا نوشته شده است :
و گفتارشان که ما مسیح عیسی بن مریم پیامبر خدا را کشتیم در حالی که نه او را کشتند و نه بدار آویختند لکن امر بر آنها مشتبه شد و کسانی که در مورد (قتل) او اختلاف کردند از آن در شک هستند و علم به آن ندارند و تنها از گمان پیروی می‏کنند و قطعا او را نکشتند.


——–
منابع انگلیسی برای خبر
1500 Year Old Bible Claims Jesus Christ Was Not Crucified – Vatican Shocked Read more at http://higherperspective.com/2014/05/1500-year-old-bible.html#0zajtHPZQUVebIXx.99
1500 Year Old Bible Claims Jesus Christ Was Not Crucified – Vatican In Awe Read More: http://www.knowledgeoftoday.org/2014/05/1500-year-old-bible-claims-jesus-christ-was-not-crucified-vatican-in-awe.html

1500 Year Old Bible Claims Jesus Christ Was Not Crucified
http://www.newsforage.com/2014/05/1500-year-old-bible-claims-jesus-christ.html

 

موضوعات: معجزات پیش بینی ها در قرآن  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...