بدون هيچ ترديدي در شروع هر سالي، همه مون آرزو داريم که سال آينده اتفاقات خوب و خوشايندي توي زندگي مون رخ بده و شاهد کلي رخدادهاي گوارا و مبارک باشيم و شايد اين روزهاي پاياني سال، خيلي از ماها خدا خدا مي کنيم که سال 95، يه سال متفاوت واسمون باشه.

همين جا به شما اطمينان ميدم که سال آينده، سال فوق العاده عالي و پرخير و برکتي واسه ي شماست و بهترين سرنوشت ها براتون رقم مي خوره. فقط يه شرط داره و اون شرط رو هم، حضرت زهرا سلام الله عليها براي من و شما با اين کلام زيبا و در خور تأمل تعيين کردن که فرموده اند:
« هرکس عبادت خالصانه اش را به سوي خدا بفرستد، خداوند بهترين سرنوشت ها و مصلحت ها را براي او خواهد فرستاد.»

معامله، معامله ي بسيار ساده و پرمنفعتيه. فقط بايد من و شما، مصمم بشيم که:
* وارد اين معامله بشيم.
* به طور جدي تلاش مون رو بر اين بذاريم که عبادت هاي خالصانه ي خودمون رو تقديم خدا کنيم.
* يادمون هم باشه که عبادت يعني هر کار خوبي که واسه ي رضايت و خوشنودي خدا انجام ميديم. از انجام تکليف هاي الهي همچون نماز گرفته تا نيکي و محبت و احسان به ديگران و تلاش براي اصلاح خودمون و خوش اخلاقي با ديگران.

حضرت زهرا سلام الله عليها که معصوم هستن و هيچ خطايي در گفتار و رفتار نداشتن و به رمز و رموز اين عالم واقفن، به من و شما قول دادن که در صورت تقديم کردن عمل و عبادت خالصانه به خداوند مهربان، بهترين سرنوشت ها، مقدرات و مصلحت ها براي ما رقم بخوره.

بنابراين، *اتفاقات سال 95 خود را من و شما با عملکرد خودمون تعيين مي کنيم. اين من و شماييم که تصميم مي گيريم چگونه عمل کنيم و چه مقدراتي رو در زندگي مون تجربه کنيم و چه سرنوشت هايي واسمون رقم بخوره.

اينم به عنوان نکته ي پاياني يادمون باشه که اگه قراره عمل خوب و خالصي رو همچون يک هديه به خدا تقديم کنيم، قطعاً اين عمل نمي تونه بدگويي درباره ي ديگران، اذيت اطرافيان، دروغ و بداخلاقي و ناسپاسي و امثال اينها باشه.

*هداياي خوب، تقديم کنيم تا هداياي عالي دريافت کنيم.

 

موضوعات: فرهنگی-اجتماعی- مذهبی  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...