کتمان ارتباط کتب آسمانی


[۲:۱۴۶] الذین ءاتینهم الکتب یعرفونه کما یعرفون ابناءهم وان فریقا منهم لیکتمون الحق وهم یعلمون
[۲:۱۴۷] الحق من ربک فلا تکونن من الممترین
[۲:۱۴۶] کسانی که کتاب آسمانی دریافت کردند، حقیقت را در این می شناسند، همان طور که فرزندان خود را می شناسند. با این همه، برخی از آنها دانسته حقیقت را کتمان می کنند.
[۲:۱۴۷] این حقیقتی است از جانب پروردگارت؛ هیچ شکی به خود راه نده.
همانطور که در کتاب مقدس ذکر شده است پیامبر سلیمان نامه ای به ملکه سبا نوشت و آن نامه را با بسم الله الرحمن الرحیم شروع کرد . در جواب این نامه ملکه سبا ۶۶۶ قطعه الماس هدیه برای سلیمان آورد. ارتباط عمیقی بین کتابهای آسمانی بوسیله عدد ۶۶۶ ایجاد شده است.هیچ شکی باقی نمیماند که قرآن از طرف خداست و تایید کننده کتابهای آسمانی پیشین است. پس بیاید مقدار ابجد شروع نامه سلیمان را هم حساب کنیم عدد ۷۸۶ بدست میاید (مقدار ابجد بسم الله الرحمن الرحیم). (یک بسم الله در آیه ۲۷:۳۰ ذکر شده است که مربوط به نامه سلیمان است)
آیه ۲:۱۴۷ در مورد کتمان ارتباط کتب آسمانی با قرآن بحث میکند اگر مقدار ابجد این آیه را حساب کنیم عدد ۱۹۴۹ بدست میاید.
حالا اگر دو عدد بالایی را با هم جمع کنیم عدد ۲۷۳۵ بدست میاید. که همان شماره سوره و آیه ای است که در مورد هدیه ملکه سبا به سلیمان صحبت میکند.به طور خیلی واضحی از ارتباط قرآن با کتابهای آسمانی دیگر صحبت میکند. خدای توانا به اندازه ای که دل مارا قانع کند نشانه باقی گذارده است. مثل روز روشن است که قرآن تصدیق کننده کتابهای پیشین است و نمیتوان آن را انکار کرد.
۱۹۴۹+۷۸۶=۲۷۳۵
[۲۷:۳۵] وانی مرسلة الیهم بهدیة فناظرة بم یرجع المرسلون
[۲۷:۳۵] “من هدیه ای برای آنها می فرستم؛ تا ببینیم رسولان با چه بازمی گردند.
حالا اگر شماره سوره و آیه هدیه را کنار هم قرار دهیم و آن را با مقدار هدیه فرستاده شده (۶۶۶ که در کتاب مقدس اشاره شده است) جمع کنیم عدد ۳۴۰۱ بدست میاید که خود بخش پذیر بر ۱۹ است.
۲۷۳۵+۶۶۶=۳۴۰۱
۳۴۰۱=۱۷۹*۱۹

موضوعات: معجزات علمی و ریاضی قرآن  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...