طرف دیروز تو مترو رگاش بیرون زده بود و
واتساپش رو نشون میداد و هی میگفت
ما باید به دین پدرامون برگردیم
و زرتشتی بشیم
ی لحظه روزنامه رو اوردم پایین و زیر چشمی نگاش کردم و بهش گفتم اگه جای اینکه همش تو لاین و واتس بودی ، روزی ۲صفحه کتاب میخوندی میفهمیدی که

تو کتاب جاماسب نامه صفحه۲۳۷-۲۴۳ از قول خود حضرت زرتشت اومده که

“مردی بیرون آید از زمین تازیان، از فرزندان هاشم و بر آیین جد خویش و با سپاه بسیار روی به ایران نهد و آبادانی کند . . . و از فرزندان دختر آن پیامبر که خورشید جهان و شاه زمان نام دارد، کسی پادشاه شود در دنیا به حکم یزدان که جانشین آخر آن پیغمبر باشد.در میان دنیا که مکه باشد و دولت او به قیامت متصل شود”

و تو
تورات حضرت موسی ، سفر پیدایش،فصل۱۷آیه۲۰
(۱۴۰۶تا۱۴۴۶سال قبل از میلاد)
اومده که

“ای ابراهیم و اما راجع به اسماعیل تقاضای تورا اجابت کردیم اینک اورا برکت داده،بارور و بسیار کثیر گردانم و ۱۲امام از وی پدید آیند و امتی عظیم از وی وجود آوردم”

و
تو کتاب مکاشفات یوحنا ، باب۱۲آیه۱۴-۱۵
(۸۵سال بعد از میلاد)
اومده که
“و آن مولود به منظور حفاظت قطعی از دستبر اهریمنان،برای یک زمان و دو زمان و نصف زمان از نظرها پنهان شد”

و تو
انجیل لوقا، باب۱۲ آیه۳۵-۴۱
(۸۰-۶۰سال بعد از میلاد)
اومده که
“کمرهای خودرا بسته و چراغهای خود را افروخته دارید و مانند کسانی باشید که انتظار آقای خود را میکشند…تا هروقت بیاید و در را بکوبد بیدرنگ در را برای او باز کنید زیرا ساعتی که گمان نمیبرید پسر انسان میاید”

و تو کتاب حبقوق نبی ، باب۲ آیه۴
(۶۰۵سال قبل از میلاد)
اومده که
“و اگر چه تأخیر کند ،برایش منتظر باش زیرا البته او خواهد آمد و درنگ نخواهد کرد بلکه جمیع امتها را نزد خویش جمع میکند و تمامی را برای خویش فراهم میسازد”

و تو کتاب مقدس هندوان (شاکمونی)
صفحه۲۷۳
داره که
“پادشاهی و دولت دنیا به فرزند سید خلایق دوجهان تمام شود،او کسی باشد که بر کوههای شرق و غرب دنیا حکم براند و فرمان دهد.دین خدا یک دین شود و دین خدا زنده گردد و نام او ایستاده(قائم) باشد”

 

موضوعات: فرهنگی-اجتماعی- مذهبی  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...