حضرت امام خمینی (ره)

سلام و درود به پيشگاه مقدس مولود نيمه شعبان و آخرين ذخيره امامت (بقية الله ارواحنا فداه) و يگانه دادگستر ابدى و بزرگ پرچمدار رهايى انسان از قيود ظلم و ستم استكبار، سلام بر او، سلام بر منتظران واقعى او، سلام بر غيبت و ظهور او و سلام بر آنان كه ظهورش را با حقيقت درك مى‏كنند و از جام هدايت و معرفت او لبريز مى‏شوند. و سلام بر ملت ‏بزرگ ايران كه با فداكارى و ايثار و شهادت راه ظهورش را هموار مى‏كنند.

******

ما علاوه بر اينكه گرفتار آمريكا هستيم……گرفتار برخي اشخاصي كه مدعي مسلماني هستند هم هستيم….. آنها ما را تكفير مي كنند ……. ما كه از امام مهدي(عج) كه قوه اجرايي اسلام است صحبت مي كنيم و مي گوييم كه عدل در زمان او فراگير خواهد شد. از طرف خود آنها هم همين مضمون نقل شده است كه “يملا الارض قسطا و عدلا كما ملئت ظلما و جورا” ….ما كه مي گوييم انبيا موفق نشده اند مقاصد خود را اجرا كنند و خدا در آخرالزمان كسي را مي آورد كه مسائل انبيا را اجرا كند…….اين بيچاره ها براي خدمت به اجانب و يا نفهميده تاويل مي كنند كه فلان گفته است كه حضرت مهدي شريعت را تكميل مي كند….اين براي ما بسيار ناگوار است . ما حضرت مهدي را يكي از افرادي مي دانيم كه تابع اسلام است. تابع پيغمبر است، لكن تابعي كه نور چشم پيغمبر اسلام است و مطالبي را كه حضرت رسول اكرم(ص) گفته است را اجرا مي كند.

******

مسئولان ما بايد بدانند كه انقلاب ما محدود به ايران نيست، انقلاب مردم ايران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمدارى حضرت حجت (ارواحنا فداه) است كه خداوند بر همه مسلمانان و جهانيان منت نهاد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار داد… بايد دولت جمهورى اسلامى تمامى سعى و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنمايد، ولى اين به آن معنا نيست كه آنها را از اهداف عظيم انقلاب كه ايجاد حكومت جهانى اسلام است منصرف كند.

******

اين حكومت، حكومت امام مهدى (عج) است و او حافظ اين دولت است.

******

اين نهضت مقدس براى انقلاب بزرگ مهدى موعود است.

******

انقلاب مردم ایران، نقطه شروع انقلاب بزرگ جهانی اسلام به پرچمداری حضرت حجت(ارواحنا فداه) است . . سلام بر ملت بزرگ ایران که با فداکاری و ایثار و شهادت، راه ظهورش را هموار می کنند!

موضوعات: امام زمان (عج)  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...